Sidevisninger i alt

tirsdag den 26. juli 2011

Strømper

Strømper.
Lige nu er jeg blevet vil med at strikke strømper. Da det er god at have med til at strikke på i bussen frem og tilbage i bussen. Da jeg lærte min kæreste at kende spurgte han om jeg ville strikke 10 par strømper til ham. Det hat taget lidt tid da jeg ikke rigtig gad at strikke strømper på det tidspunkt. Det første par jeg strikke til ham tog Ca. et år at strikke. vi har været sammen i 3,5 år på tirsdag. Jeg mangler at strikke 6 par nu, så det går frem ad. Det er et stykke tid siden jeg har opdateret blogen. Jeg har ikke rigtig haft tid da jeg har aften arbejde lige for tiden så det meste jeg plejer at lave om aften står på standby. Jeg har ikke kniplet så meget da jeg ikke har haft tid til det så jeg glæder mig til at jeg starte på ssh skolen så jeg har tid til nogen aften aktivitet igen. Når den ikke står på lektier.

5 kommentarer:

  1. Kunne godt læse det alligevel.

    Tror du han frier til dig, når du har strikket 10 par strømper til ham. Det er da en god beskæftigelse i bussen, sidde og strikke strømper. God ide.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Ja det ville være rat, men det kan jo også være at han frier inden. Det jo ikke til at hvide :-)

    SvarSlet
  3. Hæ hæ- ja du når det vel inden jeres sølvbryllup--- det er nu hyggeligt med sokker- de fylder ikke så meget og man kan se en ende på dem. Håber du igen får tid til at kniple når du starter på ssh skolen. Det vil jeg glæde mig til.

    SvarSlet
  4. Man kan ikke kommenterer på det nye indlæg for idag.

    jeg er helt vild med de lilla strømper, så kan godt forstå du beholder dem selv.

    Den andet par er mere drengede, men dem kan piger også godt bruge.

    Kh. Lis

    SvarSlet