Sidevisninger i alt

onsdag den 6. maj 2015

 Opdatering af strik og hæklede projekter i 2014/2015

Det er et godt stykke tid siden jeg har opdateret min blog så jeg syntes at det er på tide, at få den opdateret.



 Farvelade. Denne bluse købte jeg opskriften til da jeg var til strikkefestival i 2014. Som var rigtig hyggeligt.



Denne har jeg strikke til en kollega til men kæreste. Der er refleks i stjernerne, så den kan ses i mørke. Mønster til stjernerne og hesten er fundet i bogen der hedder 150 nordiske strikkemønster.







Tæppe til venstre som jeg begyndte at hækle i 2014. De er hæklet efter denne opskrift.
https://www.youtube.com/watch?v=MBxgeNI-0HM

Halstørklædet til højre er et Kal 
jeg har været med til på Facebook. Det er i denne gruppe.






De figurere er til en uro til min kæreste nevø








Denne rangle er en gave til min kærestes nevø i dåbsgave. 




Jeg er næsten lige gået i gang med denne bluse, Den er rigtig spænderne t stikke og fordelen er at man ikke har så mange masker af gangen. opskriften findes i denne bog.

Det er en lang bluse. jeg glæder mig til at jeg kan bruge den, blusen ser sådan ud som man kan se på dette link. http://www.trendsetteryarns.com/ssd_harlequin_swing_35.asp

Jeg started på dette hasterklæde i februar. Det er rigtig spænderne t strikke da der ikke er en to pined der er ens. Opskriften findes her. 

Det er dobbelt strik. så der er en rigtig god effekt som jeg  syntes godt om.  



Jeg har oprette en gruppe sammen med min søster, som vi gerne vil have lidt gang i. Der er ikke så meget aktivitet lige nu. Jeg ligger linket ind til gruppen så jeg håber  at vi kan få nogle flere medlemmer, så der kan komme mere gang i gruppen.  https://www.facebook.com/groups/416273041880176/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar